Most do Kamaza kompletny przedni lub środkowy

Przedmiotem tej oferty jest przedstawienie Państwu remontu kapitalnego mostów i przekładni głównych do samochodów ciężarowych marki Kamaz. Remont jest przeprowadzony przez autoryzowany i doświadczony serwis Kamaza.

Skocz do szczegółów oferty


Most środkowy Kamaz kompletny

Informacje o naszych kwalifikacjach są dostępne na naszej stronie. Opinie o nas można przeczytać na serwisach internetowych takich jak: Panorama Firm czy Google Mapy - Zapraszamy do lektury!

Zaufało nam już ponad 400 firm z całej Polski.

pełen profesjonalizm              gwarancja satysfakcji

Części zamienne do Kamaza

Posiadamy pełen asortyment części zamiennych do Kamaza. Oryginalne części sprowadzane z Rosji jak również zamienniki produkowane w innych krajach są dostępne "od ręki". Wysyłamy kurierem przeważnie tego samego dnia co towar zamówiono. Nasi klienci odbierają swoje przesyłki przed upływem 24h.

UWAGA! Wielu sprzedawców części do Kamaza oszukuje swoich klientów sprzedając im podróbki jako części oryginalne. Nie daj się nabrać! Nie ufaj nieuczciwym sprzedawcom! - u nas na pewno zapłacisz za to co zamówiłeś!!! Po 25 latach spędzonych przy Kamazie potrafimy poznać podróbkę po zapachu.


pełna gwarancja 100% GWARANCJI
na Oryginalne Części
lub zwrot pieniędzy!*

* - W razie uzasadnionej reklamacji
wymieniamy część na nową od ręki!


Most Kamaz z przekładnią główną kompletny

Kapitalny remont mostu do Kamaza obejmuje wymianę na nowe lub regenerację wszystkich zużytych elementów. Obowiązkowo regenerujemy wkłady mostów (główki) wymieniając przy tym zuzyte łożyska, koła zębate, satelity, podkładki i inne wyeksploatowane części. Dla rozwiania wszelkich wątpliwości co do sprawności i wytrzymałości naszych mostów - zakładamy nowe rosyjskie bębny, siłowniki hamulcowe, dźwignie hamulcowe, flansze, łożyska i wiele innych części. Wszystko jest dokładnie sprawdzane i przygotowywane do montażu w samochodzie. Cały most składany przez naszych fachowców jest objęty 6 miesięczną gwarancją.



Niektóre elementy wchodzące w skład regenerowanego kompletnego mostu Kamaz:

  • obudowa (pochwa) mostu po pełnej regeneracji
  • przekładnia główna (główka, orzech) po pełnej i drobiazgowej regeneracji
  • kompletne piasty używane - na życzenie możemy założyć nowe
  • nowe rosyjskie łożyska piast
  • nowe bierznie i uszczelniacze piast
  • nowe szpilki koła gdy stare wymagają wymiany
  • nowe, oryginalne, rosyjskie bębny hamulcowe
  • regenerowane i pasowane do nominalnych bębnów szczęki hamulcowe
  • nowe sworznie, nowe rolki, nowe sprężyny szczęk hamulcowych
  • nowe, oryginalne rosyjskie flansze wałków atakujących
  • nowe, oryginalne, rosyjskie siłowniki hamulcowe
  • nowe, oryginalne, rosyjskie dźwignie hamulcowe
  • nowy czujnik blokady
  • regenerowane podstawy siłowników hamulcowych
  • nowe oryginalne, rosyjskie tuleje rozpieraków
  • nowe oryginalne, rosyjskie wałki rozpieraka
  • oryginalne półosie

Dla dopasowania do wymagań i potrzeb naszych klientów konfiguracja takiego mostu może być dowolnie modyfikowana. Modyfikacja konfiguracji mostów polega na wyborze które części mają być regenerowane a które nowe. W doborze części służymy poradą i pomocą. Mosty wysyłamy kurierem na terenie całego kraju. W komplecie wysyłamy wszystkie śruby, podkładki i stożki niezbędne do montażu mostu na samochodzie bez oleju przekładniowego.



Zdjęcia mostu tylnego i środkowego Kamaz



Posiadamy w sprzedaży mosty tylne i środkowe.

Cena mostu tylnego Kamaz: 0.000,00 zł netto*
Cena mostu środkowego Kamaz: 0.000,00 zł netto*

*) Podana cena dotyczy wymiany mostu starego na nowy.
Stary most po demontażu należy zapakować i odesłać.



Pakowanie i transport

Oferta zakłada wymianę starego mostu na nowy, więc ninejszy paragraf jest tak samo ważny jak ten zawierający cenę.

Przed wysyłką nowego mostu należy ustalić dokładną datę kiedy stary most będzie przygotowany do transportu. Stary most należy dokładnie umyć i usunąć olej przekładniowy. Następnie most należy umieścić dźwigiem lub wózkiem widłowym na EURO palecie. Kolejnym krokiem jest podparcie go drewnianymi klinami i przywiązanie do palety paskami polieuranowymi, drutem lub sznurkiem. Cały proces pakowania obrazują umieszczone niżej zdjęcia.


Kliknięcie na zdjęcie powoduje powiększenie go w nowym oknie.
#1 Podnoszenie mostu wózkiem widłowym w celu umieszczenia go na palecie.
#2 Ułożenie mostu na palecie EURO i wsparcie go drewnianymi klinami.
#2a Widok wspartego mostu z drugiej strony palety.
#3 Czasem dobrze jest unieruchomić niestabilne kliny przykręcając je do siebie i palety wkrętami do drewna.
#4 Wiązanie mostu do palety paskami polieutranowymi cz1.
#4a Wiązanie mostu do palety paskami polieutranowymi cz2.
#5 Owinięcie przesyłki folią streach.

Po tak zapakowaną przesyłkę upomni się nasz kurier w dniu wymiany mostu. Proszę zwrócić szczególną uwagę na opróżnienie mostu z oleju przekładniowego.


Koszta transportu mostów w obie strony to:
330zł netto / most


Kontakt

PUH Górmax Grzegorz Górski
ul. Białostocka 54
16-030 Ogrodniczki

Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek: 7:15 - 16:15
Sobota: 8:00 - 12:00

Telefony:
Biuro: 85 7183 367
Fax: 85 7183 367 lub 85 7108 056
Komórkowy: 600 231 016 (Grzegorz) lub 728 369 610 (Łukasz)

Kontakt e-mail: info@czesci-kamaz.pl


Napisz do nas

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych kierowców i właścicieli samochodów marki Kamaz.